Eerste verslag uit nieuw Zeeland - Reisverslag uit Matata, Nieuw Zeeland van erik en mies - WaarBenJij.nu Eerste verslag uit nieuw Zeeland - Reisverslag uit Matata, Nieuw Zeeland van erik en mies - WaarBenJij.nu

Eerste verslag uit nieuw Zeeland

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg erik en mies

17 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Matata

Hier even een korte update, het langere verslag zal spoedig volgen want ik druk het net perongeluk weg.

- goede vlucht gehad
- hostels zijn niet ons ding
- camperbus gekocht
- camperen nu in de bay of plenty langs het strand met heerlijk weer
- links rijden gaat prima, geen probleem voor ons allebei
- we staan nu op het punt om naar white island te varen, de enige actieve zee vulkaan in nz.

Xxx

Erik en mies

• 18 Januari 2014 - 00:32

Allerleukste Nichtje Jessy:

Heuj eerste reactie,

Echt super dat jullie het zo naar jullie zin hebben . Mis jullie wel heel erg hoor!
    Ik heb wel een verpletternde gedachte achter gelaten door te vallen op schiphol. HAHA ja..
    Geniet heel van dit avontuur en als jullie trrug komen sta ik natuurlijk eeer op schiphol dan blijf ik wel op beide benen staan hahah
    De fotos met de tijger geweldig en ik heb een van die tempels als achtergrond gedaan !! Echt klasse ben trots op jullie

Dikke kus van my !

• 18 Januari 2014 - 02:07

Peter En Cocky:

PFFFFF, Ik dacht al:" Waar blijft de update" :) Wist natuurlijk wel hoe druk jullie moesten zijn met transport vinden. We zagen het helemaal voor ons. Geweldig dat het een camper is geworden! We hopen en wensen dat jullie heel veel geluk zullen hebben met de camper. Heel veel veilige kilometers toegewenst.

Zie nu pas de foto's! Ziet er helemaal toppie uit. Hostelkamer ziet er ook best prima uit vergeleken met sommige die we in Australie gezien hebben :)
    Anyway, catch you laterrrrrrrrrrrr

xxxxxx

• 18 Januari 2014 - 09:07

Mama En Papa:

Nou dat wordt een stuk relaxter deze reis met die camper/bus, cool hoor een actieve vulkaan te gaan zien, ben benieuwd hoe ver jullie mogen gaan. Volgende keer de goede knop, want we zijn echt geïnteresseerd in jullie verslagen. Geniet lekker samen xx

• 18 Januari 2014 - 09:41

Mama Cees Marlowe:

Goedemorgen avonturiers

Haha wat een leuke tomaat

• 18 Januari 2014 - 09:52

Mama Cees Marlowe:

Ging ff fout

Wat een leuke tomaat

• 18 Januari 2014 - 10:03

Cees:

Hallo Pipo en mamaloe,

Gaaf bussie hoor, ik neem aan dat mies de inrichting heeft gedaan! Erg handig trouwens om zo lekker rond te gaan karren. Al je spulletjes kunnen er mooi in.
    Ben benieuwd naar jullie vulkaan bezoek, echt speciaal hoor. Ben gezond jaloers op jullie.
    Veel plezier doe voorzichtig en blijf vooral jullie verslagen sturen, want ze zijn leuk om te lezen.

Groetjes Cees

• 18 Januari 2014 - 13:48

De Steekies:

Ben benieuwd naar het uitgebreide verslag.....

• 18 Januari 2014 - 13:58

Vollies:

Op pad met de bus echt lachen veel plezier we blijven jullie volgen .
    Erg leuk de foto's en verslagen.

Gr de vollies

• 18 Januari 2014 - 17:34

Jack En Astrid:

Hallo daar, erg leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te zien!
    Nog heel veel plezier toegewenst en goede reis.
    Jack&Astrid

• 19 Januari 2014 - 00:01

Erik En Mies :

Hallo lieve volgers!

Hier de uitgebreide verslagen en foto's

Mama Louise ik heb en video boodschap achtergelaten op jou Skype xxx

Voor de rest heel veel lees en kijk plezier!
    En blijve reageren! Vinden we heel leuk!